Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 CLASSIC - 2011

Garantie: Ja
11267 Km
Zwart
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V7 Classic in unieke 90 jarige jubileum uitvoering in nieuwstaat 
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion