Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
6800 Km
Wit
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ervaar het echte motorgevoel met deze Moto Guzzi V7 Classic uit 2009. Een karaktervolle machine met een luchtgekoelde V-twin, een laag rijklaar gewicht van 198 kg en slechts 6.800 km op de teller. Met 36 kW is hij A2 geschikt – perfect dus voor beginnende rijders die iets bijzonders zoeken.

De V7 staat bekend om z’n relaxte rijgedrag, lichte koppeling en fijne balans. Dankzij het smalle frame en de lage zit is hij toegankelijk en makkelijk hanteerbaar, ook in de stad. Toch heeft hij genoeg in huis voor bochtige landwegen, waar je geniet van het geluid en gevoel dat alleen een V-twin biedt.

Een stijlvolle klassieker met moderne betrouwbaarheid, ideaal voor wie houdt van karakter zonder gedoe.

Opties en Accessoires:
Originele staat, Middenbok, Spaakvelgen, Bagage rek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion