Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III STONE - 2022

€ 9.750,- € 10.490,-
Garantie: Ja
9241 Km
ORANJE
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2022
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze mooie V7 IV 850 stone is voorzien
van o.a. nieuwe banden, valbeugels en
een windscherm. De motor heeft recent
onderhoud gehad bij ons en is klaar
voor nieuwe kilometers. Wij leveren
deze motor met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion