Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met zijn traditionele chromen details en hoogglans kleurstelling belichaamt de Moto Guzzi V7 Special de geest van het originele model. De iconische lijnen die motorrijders over de hele wereld al bijna zeventig jaar in vervoering brengen, worden perfect gecombineerd met de hedendaagse technologie, authenticiteit en elegantie die het DNA van Moto Guzzi uitdrukken.

Het iconische ontwerp van de V7 Special komt tot uiting in de chromen handgreep voor de passagier, de spaakwielen met zwarte wieldoppen, de koplamp met chromen frame en DRL's die het onmiskenbare adelaarssilhouet van Moto Guzzi vormt. De 21-liter brandstoftank, de grootste in de categorie, omlijst de V-motor, terwijl het korte achterspatbord en de uitlaatuiteinden de lijnen van de motorfiets een elegante uitstraling geven. De gefreesde koelribben op de cilinderkoppen en de contactsleutel met logo weerspiegelen Moto Guzzi's befaamde oog voor detail. 

De motor van de Moto Guzzi V7 Special is de enige echte 90° dwarsgeplaatste luchtgekoelde V-twin met cardanaandrijving. Opgewaardeerd naar Euro 5+ normen en met 853 cc, levert hij 67,3 pk bij 6900 tpm en een koppel van 79 Nm bij 4400 tpm, waarbij hij vooral goed presteert in het midden en lagere toerengebied. Kortom, geavanceerde prestaties, verbeterde efficiëntie en natuurlijk het kenmerkende Moto Guzzi-geluid.

De verfijning van de Moto Guzzi V7 Special strekt zich uit tot de elektronica, die een volledig aanpasbare rijervaring mogelijk maakt. De multi-map Ride-by-Wire-gashendel zorgt voor een optimale vermogensafgifte, terwijl de uitschakelbare MGCT (Moto Guzzi Traction Control) samenwerkt met de rijmodi (ROAD en RAIN) om ondersteuning te bieden onder alle omstandigheden. ABS zorgt voor remcontrole en Cruise Control verhoogt het comfort op lange ritten. De motor heeft volledige LED-verlichting met DRL's en een digitaal instrumentenpaneel.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion