Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 STRADA - 2024

€ 13.499,- € 14.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Nero isola
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tijdens onze Italiaanse weken extra korting op onze voorraad modellen.

Een nieuwe Moto Guzzi V85 Strada van € 14399,00 nu voor: € 13499,00
Incl. 2 jaar fabrieksgarantie

De V85 Strada valt op door zijn minimalistische, strakke ontwerp, dat praktisch is en tegelijkertijd een gedurfde, onderscheidende look garandeert.
De brandstoftank vormt zich rond de E5+ tweecilinder motor met variabele timing, en de DRL's schetsen een adelaarssilhouet. De achterkant loopt taps toe, terwijl de voorkant wordt gedefinieerd door een laag spatbord.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven

Website




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion