Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS SPOKE - 2025

€ 7.999,- € 8.699,-
Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • MOTO MORINI X-CAPE
    De X-Cape is Moto Morini's eerste Adventure motor. Geheel in Italiaanse stijl; een veelzijdig, comfortabel en plezierig 650cc motorblok, gecombineerd met een futuristische en oogverblindend design.

    SPECIFICATIES:
    * Vloeistof gekoelde 2-cilinder.
    * 4-takt 650cc motorblok
    * 60pk bij 8.250tpm
    * 56Nm koppel bij 7.000tpm
    * Brembo remmen
    * Volledig instelbare Marzocchi voorvork Compressie en rembound
    * Velgen Aluminium 19 inch voor- en 17 inch achter
    * Pirelli Scorpion banden
    * Instelbare windscherm
    * 7 inch TFT dashboard

    Deze samenstelling zorgt voor een zeer veelzijdige en betrouwbare motorfiets. en dragen bij aan het avontuurlijke karakter. Wendbaar en beheersbaar voor zowel lange avontuurlijke reizen als het drukke stadsverkeer. Bochtige bergwegen of onverharde paden: niets is te gek voor de nieuwe Moto Morini X-cape

    Leverbaar in Passione red, Carrara white, en Anthracite Met gietvelegen vanaf € 8299,00 , de Spaak versie kost € 8799,00 en de Red pasion Gold wheel editie € 9699,00 rijklaar

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
7" groot tft scherm met blutooth connectiviteit, 18 liter benzine tank, 19" tubeless voorband, 36 maanden garantie, 60 hp 649cc parralel twin, 649 cc parallelle tweecilinder motor 60 pk, A2 mogelijk, Bandenspanning sensoren, Beschikbaar in smoky anthracite, passion red, carrera white & ebony black, Bluetooth connectiviteit, Brembo abs, Droog gewicht 213 kg, Dubbel usb oplader, Gespaakte wielen, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Leverbaar als a2, Marzocchi vering volledig instelbaar, Navigatie met motofun app & bluetooth, Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Rvs remleiding, Schakelbare abs, Verstelbare voorruit, Zadel hoogte 820 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion