Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
WIT
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De X-Cape is Moto Morini’s eerste Adventure motor en valt op door zijn aangename en originele lijn. Een compleet nieuw design die onderscheidt zich van andere motorfietsen in dezelfde categorie.
Deze X-Cape wordt aangedreven door 649cc sterke parallel-twin Het vermogen bedraagt 60 pk (44 kW) bij 8.500 tpm en het koppel 56 Nm bij 7.000 tpm. Daarmee zou de Moto Morini een topsnelheid kunnen bereiken van 175 km/u. Het model komt ook als een A2 variant met 35 kW
Vanaf standaard is deze Morini voorzien een 7-inch TFT-kleuren, bandenspanning sensoren, bluetooth module voor het verbinden van je Smartphone en nog veel meer! 

* ABS (uitschakelbaar)
* Brembo remmen
* Marzocchi vering volledig instelbaar
* 7 inch TFT display
* Ook mogelijk voor A2 rijbewijs
* 845 mm zithoogte
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion