Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 ROSSO - 2019

21078 Km
Rood
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
mv-agusta - brutale-800-rosso
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MV Agusta Brutale 800 Rosso

Een fantastische mix tussen gedurfd Italiaans design en prestaties de 800cc Tre-Pistoni (driecilinder) produceert 112PK
Bij een rijklaar gewicht van nog geen 200 kg.
Nieuw Nederlands geleverde Brutale Rosso met origineel MV Agusta sportuitlaat. 

De Brutale is compleet uitgevoerd: 
*OEM MV Agusta Sportuitlaat
*Quickshifter
*Bar end mirrors
*ROADLOCK Schijfremslot
*Sliders

Wij leveren de Brutale met een aflevercontrolebeurt en garantie zonder meerprijs.
Kom langs voor een proefrit, de koffie staat klaar! Of bel 072-5119292 voor info of afspraak.
 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Bar End Mirrors, Boardcomputer, LED Dagrijverlichting, Quickshifter, Radiatorbescherming, Roadlock schijfremslot, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion