Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2015

Garantie: Ja
10925 Km
Grijs
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
### TE KOOP ### 

super mooie MV Agusta  DRAGSTER 800 bj  19-11-2015
Motor met veel extra's
zo is de motor voorzien van,
div rijder modes
Traction Controle
ABS 
Quick shifter 
Gear indicator in cockpit
etc etc
optisch is de motor voorzien van
Andere meervoudig instelbare hendels
Stuur spiegelsen mooie  wheel striping maken het geheel mooi af.


de motor verkeerd in zeer goede staat
Voor de verkoop is  de motor nagekeken/gecontroleerd en 
Remblokken voor en achter zgan
luchtfilter zgan
en bandenset nog zeer goed.
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
zorgeloos rijden dus opstappen en rijden.
Incl  2 sleutels en de laatste factuur van de MV dealer
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  €9985.-  dit is incl garantie en afleverbeurt

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion