Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS RS - 2018

Garantie: Ja
7881 Km
BRONS
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Peugeot Metropolis staat te koop bij Motorplaza Heerenveen.

Dit voertuig is te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-01-2013.

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de grootste BMW Motorrad dealer van Europa.
Met vestigingen in Groningen en Heerenveen.

Altijd meer dan 400 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via info@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, Bering, Held, John Doe, BMW, Evolution, Buse, Dainese, Draggin, IXS, Rukka, Scott, Segura, Modeka, Daytona, Scorpion, Shark, Shoei, Schuberth, HJC, Rocc, PMJ, Nolan, Sena, Cardo, X-Lite.

Voor meer informatie kijk op onze website

Locatie Groningen
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100

Locatie Heerenveen
Mars 24
8448 CP Heerenveen
Tel. 0513 - 683 239


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
**Geschikt voor A2 rijbewijs**, 1e Eigenaar, ABS, Boordcomputer, Keyless Ride, Middenbok, Origineel Nederlandse Motorfiets, Rijmodi, TCS, Windscherm Donker




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorplaza Groningen/Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion