Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Schitterende originele Beverly 350 Sport, voorzien van ABS en Givi Topkoffer. De algehele staat van de motor is zeer mooi.
Rechtstreeks van de Piaggio-dealer, compleet met sleutelset en code.
Motor is geschikt voor het A2 code 80 35kw rijbewijs.
Nu bij ons in de showroom!
AMT MOTORS SALE!!
GENIET NU VAN ONZE EXTRA HOGE KORTINGEN DIE KUNNEN OPLOPEN TOT WEL € 1500,-
vraag in onze showroom naar de extra scherpe deal!!!
Deze maand kopen en ophalen in het voorjaar mogelijk, of rij nu nog en maak in December gebruik van onze gratis winterstalling!
Wij vinden het fantastisch dat uw deze motor bij ons heeft gevonden. Heeft u vragen over deze motor of de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze showroom op 0174-764946
Waarom koopt u bij AMT Motors:
- Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
- Altijd 250 top occasions op voorraad. Zie ook onze andere advertenties!
- Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
- Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 tot 24 maanden*
- 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor*
Wat kunt u nog meer verwachten bij AMT Motors:
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
- Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
- Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
- Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
- Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.
- Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
- Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde motoren, kortingen tot wel € 1000,- en enorme ruime keuze!!
Financiering:
- ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid in een door u zelf te bepalen looptijd.
- Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als zakelijk.
- Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl
Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs.
*Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.
Openingstijden Showroom:
Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
Woensdag 9.00 - 17.30 uur
Donderdag 9.00 - 17.30 uur
Vrijdag 9.00 - 17.30 uur
Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
Zondag & Maandag gesloten
Bezoekadres:
Braillestraat 1a
2691HX 's-Gravenzande
Zuid-Holland
Tel: 0174-764946
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij dat graag. Of bel met ons T: 0174-76 49 46
Waarom koopt u bij AMT Motors:
* Onze klanten beoordelen ons met een 8.2!
* Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét Garantie
* Altijd 100 top occasions op voorraad in de prijsklasse € 1.000 – € 6.000.
* Altijd 20 motoren voor het A2 rijbewijs/ 35kw op voorraad.
* Professionele werkplaats voor onderhoud en reparaties van alle motormerken!
* Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.
* Ruim 400 m2 showroom met motorplezier
* Wij zijn dé voordeligste Bovag-Dealer van het Westen!
* Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
Financiering:
ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid over 12 maanden!
Garantievormen:
Wij voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die jaarlijks worden gecontroleerd
BOVAG staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit én garantie
6 maanden BOVAG Garantie of 3 maanden AMT Garantie op motoren mogelijk
Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs
Onze openingstijden:
Maandag gesloten
Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30
Zaterdag 09.00 tot 16.00
Onze contact gegevens:
AMTMotors.nl
Fultonstraat 11
2691 HA ’s-Gravenzande
T: 0174 76 49 46
Graag tot ziens bij dé voordeligste BOVAG-dealer van het Westen!
| s-Gravenzande, Zuid-Holland |
| 0174-764946 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken