Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 300 RACING - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE RIEJU MR 300i RACING 2026 – DE TOEKOMST VAN 2-TAKT ENDURO
De Rieju MR 300i Racing 2026 brengt het allerbeste van traditie en technologie samen. Deze nieuwe generatie enduro-motorfiets tilt 2-takt prestaties naar een ongekend niveau dankzij geavanceerde injectietechnologie, hoogwaardige vering en doordachte details die speciaal zijn ontworpen voor extreme offroad-rijders.
Slimme Injectie: TFI met Dubbele Bosch Injectoren

De nieuwe MR 300i is uitgerust met een revolutionair TFI-injectiesysteem met twee Bosch-injectoren – één voor hoge en één voor lage toeren. Hiermee simuleert de motor perfect het gevoel van een klassieke carburateur, maar met de precisie, souplesse en efficiëntie van moderne injectie.
3 Mappings voor Elke Omstandigheid



Race Mode: Maximaal vermogen voor pure adrenaline op het chronoparcours.


Forest Mode: Gebalanceerde power en controle voor technische ritten.


Wet Mode: Soepele en voorspelbare gasreactie bij weinig grip.


Elektronische Uitlaatklep

Een moderne elektronische klep past zich automatisch aan op het toerental en de gaspositie. Het resultaat: een constante en directe vermogensafgifte, ongeacht terrein of situatie.
Krachtig, Soepel en Trillingsvrij

Dankzij een contra-roterende balansas draait de motor trillingsvrij en stabiel – een grote plus voor comfort én tractie op lange ritten of technisch terrein.
Superieure Suspensie

Voorzien van een topklasse KYB 48 mm voorvork (AOS, Closed Cartridge) en volledig instelbare KYB Monoshock achter, inclusief high/low speed demping. Dit systeem garandeert chirurgische precisie op elk terrein.
Lichtgewicht EXCEL Wielen

Aluminium velgen met Michelin Enduro-banden (90/90-21 voor, 140/80-18 achter) zorgen voor maximale grip en wendbaarheid.
  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Overveld Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion