Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Nieuw
Black Chrome
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Iconische Stijl en Moderne Details van de Royal Enfield Classic 650

Met klassieke kenmerken als een druppelvormige brandstoftank en vintage ronde koplampen behoudt de Classic 650 de herkenbare charme van Royal Enfield. De moderne afwerking, zoals het vernieuwde zadel en bredere banden, geven de motor een unieke combinatie van old-school esthetiek en moderne functionaliteit.

Kracht en Controle: Het Hart van de Royal EnfieldClassic 650

Uitgerust met de veelgeprezen 648 cc parallelle Twin-motor, biedt de Classic 650 indrukwekkende acceleratie en soepele vermogensafgifte. Dankzij de rustige gasrespons en minimale vibraties is dit model ideaal voor rijders die een mix van kracht, balans en rijcomfort zoeken.

De stijlvolle Royal Enfield Classic 650 voor elke rijder

Met kleurstellingen zoals Vallam Red, Teal en Black Chrome eert de Classic 650 het erfgoed van Royal Enfield met een vernieuwde twist. Deze kleuren versterken de klassieke vormen en details van de motor, waardoor hij perfect past bij rijders die oog hebben voor stijl.

Beschikbare kleuren:

Vallum Red ( € 9.199,-)

Black Chrome ( € 9.299,-)

Teal ( € 9.099,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 650
Kleur Black Chrome
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.299,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion