Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CONTINENTAL GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Chrome
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
royal-enfield - continental-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Royal Enfield Continental GT is een prachtige retro look tweecilinder, die ook nog eens geweldig rijdt. Het parallel-twin luchtgekoelde motorblok heeft maar liefst 648cc en levert een maximaal vermogen van 47PK en 52-Nm-koppel. De motor is geschikt voor een A2 rijbewijs en is uiteraard uitgerust met ABS.

Het blok is erg soepel. Het heeft heel bewust 47 pk en daardoor is de 650 twin ook geschikt voor A2– maar het koppel is erg breed uitgesmeerd. Het blok blinkt uit in trekkracht. Gepaard met het prachtige twin geluid heb je het idee met een veel dikker blok onderweg te zijn. De motor blinkt uit door het gebruik- en rijgemak, door het soepele blok en de retro looks! Motor is leverbaar in 6 verschillende kleurstellingen. 

Kwalitatief te vergelijken met Europese en Japanse tegenstrevers, echter beduidend goedkoper! Standaard met ABS en drie jaar garantie!

√ 3 jaar fabrieksgarantie
√ 3 jaar Road Assist
√ Geschikt voor A2
√ ABS

  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion