Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Nieuw
Hanle Black
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Himalayan, Adventure bij uitstek
Het beste chassis is een chassis dat je niet voelt. Van de veelzijdige 21/17-inch wielencombinatie tot de grote enduro-voetsteunen en brede stuurstang: de Himalayan werkt altijd mee, op de weg en off-road. Dankzij het slanke zadel en de smalle tank kun je je voeten stevig op de grond zetten bij een stop. Door de grotere bodemvrijheid en langere veerweg zijn zelfs de meest uitdagende paden geen probleem.

TripperDash
Het eerste navigatiesysteem met volledige kaart ter wereld op basis van Google Maps-platform op een rond display

Omgekeerde voorvork
Kwaliteitsvering zorgt ervoor dat de motorfiets het traject volgt dat je gekozen hebt, zelfs op het zwaarste terrein. De omgekeerde Showa-cartridgevoorvork doet precies dat.

Chassis
Het stalen twin-sparframe is steviger, stijver en smaller tussen de benen, wat rijden in staande positie comfortabeler maakt. Betere handling, stabiliteit en balans.

Elektronische gasklepregeling met rijmodi
Een elektronische gasklepregeling met vier rijmodi om de respons aan het terrein en je humeur aan te passen, terwijl de motorfiets soepel gas geeft en zuiniger rijdt.

Waden
Motors en water gaan niet samen. Maar een écht avontuur is niet compleet zonder wateroversteek. Daarom hebben we de Himalayan van een hoge luchtinlaat onder de tank voorzien, zodat je moeiteloos door hoog water kunt crossen.

Zadelhoogte
Niemand wil zijn rit onderbreken vanwege zadelpijn. Daarom hebben we de nieuwe Himalayan uitgerust met een instelbaar zadel uit twee delen dat comfortabel voor de rijder (825 mm) en de passagier (845 mm) is. Daarnaast is er een optioneel laag zadel (805 mm), zodat je op elke hoogte met je voeten bij de grond kunt.

Sherpa 450
De motor is geïnspireerd op de Sherpa, ontwikkeld voor hoog in de bergen. Hij produceert voldoende koppel om je op 5 km boven zeeniveau uit het zand te trekken en je daarna van de vijfdaagse reis terug naar huis te laten genieten.

Leverbaar in de kleuren,

Kamet White (Tubeless) ( € 7.699,-)

Hanle Black (Tubeless) ( € 7.799,-)

Hanle Black ( € 7.399,-)

Slate Poppy Blue ( € 7.199,-)

Slate Himalayan Salt ( € 7.199,-)

Kaza Brown ( € 6.999,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

​​​​​​​Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Himalayan 450
Kleur Hanle Black
Segment All road
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 7.099,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 7.399,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geďnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion