Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
KAZA BROWN
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het beste chassis is een chassis dat je niet voelt. Van de veelzijdige 21/17-inch wielencombinatie tot de grote enduro-voetsteunen en brede stuurstang: de Himalayan werkt altijd mee, op de weg en off-road. Dankzij het slanke zadel en de smalle tank kun je je voeten stevig op de grond zetten bij een stop. Door de grotere bodemvrijheid en langere veerweg zijn zelfs de meest uitdagende paden geen probleem.

TripperDash
Het eerste navigatiesysteem met volledige kaart ter wereld op basis van Google Maps-platform op een rond display

Omgekeerde voorvork
Kwaliteitsvering zorgt ervoor dat de motorfiets het traject volgt dat je gekozen hebt, zelfs op het zwaarste terrein. De omgekeerde Showa-cartridgevoorvork doet precies dat.

Chassis
Het stalen twin-sparframe is steviger, stijver en smaller tussen de benen, wat rijden in staande positie comfortabeler maakt. Betere handling, stabiliteit en balans.

Elektronische gasklepregeling met rijmodi
Een elektronische gasklepregeling met vier rijmodi om de respons aan het terrein en je humeur aan te passen, terwijl de motorfiets soepel gas geeft en zuiniger rijdt.

Waden
Motors en water gaan niet samen. Maar een écht avontuur is niet compleet zonder wateroversteek. Daarom hebben we de Himalayan van een hoge luchtinlaat onder de tank voorzien, zodat je moeiteloos door hoog water kunt crossen.

Zadelhoogte
Niemand wil zijn rit onderbreken vanwege zadelpijn. Daarom hebben we de nieuwe Himalayan uitgerust met een instelbaar zadel uit twee delen dat comfortabel voor de rijder (825 mm) en de passagier (845 mm) is. Daarnaast is er een optioneel laag zadel (805 mm), zodat je op elke hoogte met je voeten bij de grond kunt.

Sherpa 450
De motor is geïnspireerd op de Sherpa, ontwikkeld voor hoog in de bergen. Hij produceert voldoende koppel om je op 5 km boven zeeniveau uit het zand te trekken en je daarna van de vijfdaagse reis terug naar huis te laten genieten.

Leverbaar in de kleuren,
Kaza Brown, Slate Poppy Blue, Slate Himalayan Salt, Hanle Black en Kamet White (Tubeless)
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion