Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SUPER METEOR 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
royal-enfield - super-meteor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Koppel: 52 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Nieuwe Royal Enfield Super Meteor 650! Vanaf dit jaar nieuw bij Royal Enfield, deze stoere en zeer makkelijk te rijden motorfiets. Volwassen in de uitstraling, moderne techniek in een retro jas. Van alle gemakken voorzien, Injectie, Abs, Tripper ( google ) Navigatie standaard!  Deze Super Meteor is ook nog eens uitgerust met de klassieke metallic groene kleur.

Laat je verrassen door deze zeer leuke nieuw Royal Enfield. En dit alles inclusief 3 jaar fabriek garantie en 3 jaar pechservice.

Nieuwsgierig? Kom snel naar onze showroom of bel ons voor een afspraak!

Vraag ons naar de actuele voorraad en beschikbaarheid van deze Royal Enfield.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED koplampen, metaalkleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion