Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 200 BURGMAN - 2019

Garantie: Ja
7950 Km
GREY
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
suzuki - an-200-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Suzuki Burgman 200 - 2019

Slechts 7.950 km Zeer nette Suzuki Burgman 200 uit 2019 met slechts 7.950 km op de teller. Perfect onderhouden en in uitstekende staat!

Extra's inbegrepen:

• Hoogwindscherm
• Opzetruitje

Ideaal voor woon-werkverkeer of ontspannen toertochten. Een zeer betrouwbare scooter die bekendstaat om zijn gebruiksgemak en zuinige verbruik.

Vragen? Neem contact met ons op!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion