Nieuwsbrief:

SUZUKI  C 800 INTRUDER - 2006

Garantie: Ja
30460 Km
Zwart
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en goed onderhouden SUZUKI C 800 LC INTRUDER.
Deze motorfiets is voorzien van:
  • Windscherm
  • Valbeugel
  • Origineel lederen Intruder tassen
  • Sissybar
  • Onderhoudshistorie aanwezig
  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 10 dagen verzekering!
  • Kom ons bezoeken tijdens de Motorbeurs Utrecht van do 22 februari t/m zo 25 februari in Hal 10 (Motoroccasion motorplein).





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roefs Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion