Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 500 E 25 KW - 1990

Garantie: Nee
7873 Mls
Rood
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
suzuki - gs-500-e-25-kw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion