Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 1999

Garantie: Nee
41097 Km
Zwart
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wordt verwacht !!
Meer foto's , zodra deze klaar is voor verkoop.
Onderhoud geschiedenis aanwezig.
  • *De motor wordt rijklaar afgeleverd
    +Controle en of op peil zetten van de vloeistoffen
    +Volle tank(98)
    +Terplaatse op naam zetten
    +10 dagen verzekering(Volledig cassco)
    +Bezorging in NL mogelijk
    +Service op de motor(vraag u naar de voorwaarden)
    +Motorgarantie is mogelijk.

    Prijs is zonder inruil !
    Inruil van uw huidige motor/auto/boot/caravan is mogelijk, tegen handelsprijzen.

    Daarnaast kunnen wij ook helpen bij het financieren van uw motor.
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
    Zijn 6 dagen per week geopend, u bent van harte welkom bij ons in het bedrijf.Koffie staat klaar.
    Belt u van te voren voor de zekerheid ff op 010-3411446, daar wij altijd voor u opzoek zijn naar nette motoren.

Opties en Accessoires:
Kettingsmeersysteem, Originele uitlaat, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion