Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki GSR 600 NL motorfiets!
4.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan !
Opties en Accessoires:
• bj. 2010
• 12.693 KM
• Sport uitlaat
• Nieuwe set banden
• NL motorfiets
• Boekjes compleet
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!
Maandag, dinsdag en woensdag op afspraak
Donderdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
Vrijdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
Zaterdag van 10 uur tot 15 uur
VBM Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 98 (34)|72(25)|12000 |
Max. koppel | 64.7(47)|9600 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Conventionele telescopische voorvork 43 mm, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1075 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 208 (rijklaar), |
Leverbare kleuren | Zwart, Metallic grijs, Wit |
Beschrijving | Suzuki zette in 2006 de trend met de introductie van de nieuwe GSR, het 600cc broertje van de nieuwe B-King. Een perfecte combinatie tussen Europese styling en technologisch hoogstaande Japanse techniek: Modern art meets race technology.
De GSR, een hoog vermogende, totaal vernieuwende sports-naked met een originele, innovatieve styling en een ongeėvenaard rijcomfort. Technologisch en qua afwerking de meest geavanceerde motorfiets in zijn klasse, het product van het trendsettende Suzuki. |
| Oirschot, Noord-Brabant |
| 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken