Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 600 - 2006

Garantie: Nee
18879 Km
MATT GREY
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSR 600


- Kenteken: MP-VP-70
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 18879 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Matt grey
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: N730
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 195 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm

Infotainment

- Navigatie Voorbereiding

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Led achterlicht

Overige

- Handvatverwarming
- Korte kentekenplaathouder
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer


Zeer nette GSR 600

Voorzien van handvatverwarming, windscherm, TomTom mount, korte plaathouder en Yosimura uitlaten!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Handvatverwarming, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Navigatie Voorbereiding, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer, Windscherm, Alarm, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2024 Motoroccasion