Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 2002

19100 Km
Blauw
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In waanzinnig schitterende staat verkerende Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa generatie 1. Dit is de doorontwikkelde met de brandstofpomp in de tank. Alles origineel, niet verknoeit, dus de originele dempers, kuipruit, alles. 
2 sleutels, boekje, zitje en van 1e eigenaar. Zoals deze is er nog maar 1. :) Motor voor in het museum zo mooi en origineel.
De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt.
Voor €200,- heb je 3 maanden tot 3000 km garantie. Kijk op motorgarantie.nl
Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
  • HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
    Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HH Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion