Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT SILVER
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De Ultieme Straatmotor


De GSX-S1000 heeft een aantal opvallende uiterlijke updates ondergaan, inclusief nieuwe kleurenschema's en bestickering die de motorfiets een frisse, herkenbare uitstraling geven. Een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay zorgt voor moderne, heldere informatievoorziening. Daarnaast voldoet de motor nu aan de strikte Euro5+ emissie-eisen, zonder concessies te doen aan de kenmerkende, opwindende geluidsbeleving. Wat behouden blijft, is de combinatie van sportiviteit, een comfortabele rechtop-zithouding, een lichtgewicht frame, indrukwekkend vermogen en de dagelijkse bruikbaarheid.



De 999 cc viercilinder motor – nog steeds gebaseerd op het legendarische blok van de GSX-R1000 – is krachtiger dan ooit en biedt ruim koppel in de lage toeren. Met een piekvermogen van 152 pk (112 kW) en 106 Nm koppel, levert de motor indrukwekkende prestaties. De viercilinder profiteert van Suzuki’s ervaring uit de ontwikkeling van de GSX-R1000 en talloze raceoverwinningen, waaronder die in de MotoGP. Dankzij een uitgebreid elektronicapakket, waaronder een bi-directional quickshifter en instelbare tractiecontrole, is de GSX-S1000 dé ultieme straatmotor. Klaar voor de rit?

Wordt geleverd met 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp.

Leverbaar in: Metallic Mat Sword Silver, Glass Sparkle Black, Metallic Triton Blue

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion