Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT SILVER
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De Ultieme Straatmotor


De GSX-S1000 heeft een aantal opvallende uiterlijke updates ondergaan, inclusief nieuwe kleurenschema's en bestickering die de motorfiets een frisse, herkenbare uitstraling geven. Een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay zorgt voor moderne, heldere informatievoorziening. Daarnaast voldoet de motor nu aan de strikte Euro5+ emissie-eisen, zonder concessies te doen aan de kenmerkende, opwindende geluidsbeleving. Wat behouden blijft, is de combinatie van sportiviteit, een comfortabele rechtop-zithouding, een lichtgewicht frame, indrukwekkend vermogen en de dagelijkse bruikbaarheid.



De 999 cc viercilinder motor – nog steeds gebaseerd op het legendarische blok van de GSX-R1000 – is krachtiger dan ooit en biedt ruim koppel in de lage toeren. Met een piekvermogen van 152 pk (112 kW) en 106 Nm koppel, levert de motor indrukwekkende prestaties. De viercilinder profiteert van Suzuki’s ervaring uit de ontwikkeling van de GSX-R1000 en talloze raceoverwinningen, waaronder die in de MotoGP. Dankzij een uitgebreid elektronicapakket, waaronder een bi-directional quickshifter en instelbare tractiecontrole, is de GSX-S1000 dé ultieme straatmotor. Klaar voor de rit?

Wordt geleverd met 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp.

Leverbaar in: Metallic Mat Sword Silver, Glass Sparkle Black, Metallic Triton Blue

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion