Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
YYG/YVB/YSF
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Suzuki GSX-S1000GT is niet alleen de krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse, maar ook bijzonder comfortabel, beheersbaar en connected. Tel daar de oogverblindende vormgeving en de indrukwekkende prestaties van een superieure viercilinder bij op en er ontstaat een volbloed, high-performance Grand Tourer.

GT: het toonbeeld van rijplezier

Of je nu van snelle ritten op lange rechte wegen houdt of liever over bochtige wegen stuurt – met of zonder passagier: op de Suzuki GSX-S1000GT maakt het niet uit hoe ver je rijdt, hoe zeer je op smartphone-connectiviteit vertrouwt of hoeveel bagage je meeneemt. Bij de GSX-S1000GT gaat het niet om de bestemming, maar om het plezier van de reis ernaartoe.

De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraaie, horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden. Uiteraard is de GT uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals cruise control, een bi-directionele quickshifter, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist, een groot, 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion