Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul. 2021 - 2024
Koppel: 76 Nm
Tankinhoud: 19 liter

Deze Suzuki GSX-S950 is direct geschikt voor het A2 rijbewijs. 35 kW dus!
Direct uit voorraad leverbaar en altijd met 6 jaar fabrieksgarantie.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact op voor een passende functie in ons bedrijf!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort NoRisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-Risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, LED achterlichten, LED koplampen




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion