Nieuwsbrief:

SUZUKI  M 1800 R INTRUDER - 2007

Garantie: Ja
33700 Km
Rood
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Suzuki M 1800 R Intruder uit 2007 is gemaakt voor wie houdt van krachtig cruisen. De 92 kW sterke V-twin levert indrukwekkend vermogen, gecombineerd met een ontspannen zithouding en veel comfort onderweg.

De motor is voorzien van een sissybar – prettig voor je passagier – en stevige zijtassen, handig voor weekendtrips of dagelijkse ritten. Het digitale display houdt je onderweg goed geïnformeerd, terwijl de TomTom-houder het mogelijk maakt om een TomTom aan te sluiten als je nieuwe routes wilt ontdekken.

Kortom een robuuste cruiser die nog klaar staat voor vele kilometers.

Opties en Accessoires:
Zijtassen, TomTom houder, Digitaal display, Sissybar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion