Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 S - 1999

Garantie: Nee
51304 Km
Zwart
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
suzuki - sv-650-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Suzuki sv 650 uit 1999 met slechts 51.304 km.

In 2002 is de Suzuki naar Nederland geïmporteerd. Optisch & motorisch in nette staat! Zeker één van de mooiere sv650’s die momenteel te koop staat!

De felle 71pk V-twin motor zorgt voor een indrukwekkende acceleratie en een geweldige rijervaring. Het 2 cilinder blok icm de Yoshimura sportdemper geeft de motor een sportief geluid (evt db-killer uitneembaar). 

Voorzien van:
- Yoshimura (twv. $550)
- Valdoppen
- Duo seat 
- Afdekkap voor de sportieve look.

De Suzuki heeft voor de verkoop een onderhoudsbeurt gehad. Hierbij is het volgende gedaan:
- Motorolie + filter vervangen
- Bougies vervangen
- Remblokken voor + achter vervangen 
- Remschijven voor + achter ook recent vervangen
Kortom, alle slijtage delen zijn vervangen en onderhoud is volledig en compleet uitgevoerd.

Rijklaar meeneemprijs: €2099,-

Aflevering met onderhoudswerkzaamheden/accessoires in overleg.

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail

- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion