Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 XA - 2020

Garantie: Nee
716 Km
Grey
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki SV650
Btw Motor
Afkomstig van 1e eigenaar
Zeer lage km stand 716 (1000Km beurt uitgevoerd 06-2025)
Bouwjaar 05-2020
Motor in nieuwstaat
2 sleutels + Onderhoud historie aanwezig
Motor staat klaar en kan direct opgehaald worden
Prijs is inclusief btw 

Inruil / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak

SUZUKI SV 650 XA – Sportieve en veelzijdige naked bike

De Suzuki SV 650 XA uit 2020 is een lichte, sportieve naked bike die kracht en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 645cc V-twin motor, levert deze motor levendig vermogen en een uitstekende rijervaring die zowel geschikt is voor de beginnende als ervaren motorrijder.
Met slechts 6.151 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. Het lichte gewicht en de sportieve houding maken de SV 650 XA ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. Dankzij de ABS en het geavanceerde technologiepakket biedt deze motor zowel veiligheid als prestaties. Het strakke design en de compacte afmetingen zorgen ervoor dat de motor zowel in de stad als op open wegen goed tot zijn recht komt.
Waarom de Suzuki SV 650 XA?
De Suzuki SV 650 XA is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve, veelzijdige motor die krachtig, wendbaar en betrouwbaar is.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion