Nieuwsbrief:

SUZUKI  TL 1000 R - 2000

Garantie: Ja
20000 Km
Blauw/Wit
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
suzuki - tl-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een levende legende!

Het gaat hier om een 100% originele Suzuki TL 1000 R, vorig jaar overgenomen van de eerste eigenaar na 24 jaar eigendom, nu afkomstig van de tweede eigenaar. 
Volledige historie dus bekend. Originele boekjes en passagierszadel zitten er uiteraard bij!

Suzuki wilde met de TL 1000 R een motorfiets bouwen die het wereldkampioenschip Superbike kàn winnen, en die in elk geval nieuwe maatstaven zet in V-twinland. Daartoe werden kosten noch moeite gespaard. Het motorblok levert ten opzichte van de TL 1000 S zo’n 10 pk extra. De 135 pk maximum vermogen worden echter zo’n 1000 toeren hoger afgeleverd dan bij de S, met name bij 9500 omwentelingen per minuut.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion