Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2023

Garantie: Ja
11321 Km
Geel
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE all-road van dit moment, Suzuki V-Strom 1050 DE met ABS is van Suzuki momenteel de uitgebreidste all-road die ooit beschikbaar is geweest. Standaard voorzien van de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) hiermee kies je tussen vier verschillende motorkarakteristieken om de prestaties af te stemmen op jouw voorkeuren waarbij de DE ook de G-modus (Gravel) heeft waarin de ontsteking wordt verlaat en de tractiecontrole een beperkte mate van slip toestaat. Daarnaast is er een modi voor het uitschakelen van het ABS op het achterwiel. 

Ook is de DL 1050 DE voorzien van de originele Bi-directional Quick Shifter, hiermee kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient! Deze Suzuki V-Strom 1005 DE met net 11500KM word met de kop er af aangeboden voor € 14.990,- inclusief 50 maanden garantie! Dit bij het Suzuki V-Strom center in Utrecht!  
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Carterplaat, Cruise control, Handkappen, Middenbok, Quickshifter, Topkoffer, V-STROM CENTER VOORDEELPAS, Valbeugel, Valbeugels, Versnellings Indicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion