Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PEARL BLUE / B
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Suzuki V-Strom 1050DE met stoere zwart-aluminium zijkoffers van 37 liter per stuk is een robuuste en veelzijdige motor voor zowel on-road als off-road avonturen. De zijkoffers bieden niet alleen een stijlvolle uitstraling, maar ook praktische opbergruimte voor langere ritten. Met een capaciteit van 37 liter per koffer is er genoeg ruimte voor kleding, gereedschap of andere benodigdheden voor je reis.



Deze zijkoffers zijn speciaal ontworpen om goed bestand te zijn tegen diverse weersomstandigheden en ruige terreinen. Het zwarte aluminium zorgt voor een strakke en stoere look, passend bij het avontuurlijke karakter van de V-Strom 1050DE. De koffers zijn ook voorzien van een stevig sluitsysteem, waardoor je spullen veilig opgeborgen blijven tijdens het rijden.



Het totaalplaatje van de Suzuki V-Strom 1050DE met deze koffers maakt het een ideale keuze voor motorrijders die graag lange reizen maken, off-road avonturen opzoeken, of gewoon wat extra bagageruimte willen zonder in te leveren op stijl en prestaties.

Wordt geleverd met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion