Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XTA - 2020

Garantie: Ja
7370 Km
ZWART
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
suzuki - v-strom-1050-xta
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Heb je altijd al gedroomd van grenzeloze avonturen op twee wielen? Dan is dit jouw kans om die dromen waar te maken! Wij bieden jou de opwindende Suzuki V-Strom DL1050 XTA uit het jaar 2020, met slechts 7370 kilometer op de teller. Deze motorfiets combineert kracht, comfort en betrouwbaarheid, zodat jij de wereld kunt verkennen zonder beperkingen.

De windbescherming en comfortabele zitting zorgen ervoor dat je zelfs na uren rijden fris blijft.
Met zijn robuuste uiterlijk, krachtige LED-verlichting en stoere uitstraling is de V-Strom DL1050 klaar om avontuur te omarmen. Of je nu door stedelijke straten cruiset of onbekende paden verkent, deze motorfiets trekt overal de aandacht.

Grijp deze kans om een Suzuki V-Strom DL1050 XT uit 2020 met een zeer lage kilometerstand te bemachtigen. Of je nu een doorgewinterde avonturier bent of net begint aan je motorreis, deze motorfiets zal je niet teleurstellen.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion