Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 ABS - 2015

Garantie: Ja
14900 Km
ROOD-METALIC
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki DL650 ABS V-Strom 2015 Rood 14.900Km
Motor verkeert in keurige staat en is netjes onderhouden
Origineel NL motor - Geen import - van 1e eigenaar
Voorzien van Topkoffer, Valbeugels, Middenstandaard,
Handkappen en Motorblok beschermer
.
Showroomprijs 6.150 - inruil mogelijk -
Prijs bij geen inruil 5.900- incl. garantie !!
.
Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt helaas niet gereageerd
.
HUYBERS MOTOREN
- Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts. 
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen 
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huybers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion