Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 - 2004

Garantie: Ja
18692 Km
Blauw
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
suzuki - v-strom-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze wel heel nette Suzuki DL 650 V-strom uit bouwjaar 2004 met slechts 18.692 kilometer op de teller !

in ontzettend nette staat verkerende motorfiets en in deze staat vrijwel onvindbaar, laat staan met een dergelijke kilometerstand.

Betreft een 35 KW motorfiets, welke momenteel begrensd is via de officiële weg, dus ook op kenteken 35kw. 

Zeer complete motorfiets welke beschikt over; Topkoffer GIVI, Valbeugels GIVI, Verstralers GIVI, Kofferrekken SW-motech, navigatie voorbereiding, gearindicator, handkappen, standaardvoetverbreder, boekjes, onderhouds historie, en natuurlijk een smetteloos uiterlijk met een erg lage tellerstand !

Deze mooie Suzuki heeft zojuist een door ons uitgevoerd beurtje gehad. 
 
  • !! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE NAJAARSDEAL !!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Dinsdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Woensdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Zaterdag: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Kelvinstraat 27
    7701 BZ Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen / appen, of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion