Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA ADVENTURE - 2020

Garantie: Ja
29927 Km
BLACK
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
suzuki - v-strom-650-xta-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Suzuki DL 650 XTA Adventure (2020) - 29927 km

Suzuki DL 650 XTA Adventure uit 2020 met 29927 km op de teller. Deze motor is perfect voor avontuurlijke ritten en is uitgerust met diverse handige extra’s.

Extra’s
• LED knipperlichten
• Valbescherming
• Koplamp cover
• Tanktas ring
• Topkoffer aansluiting
• Handvatverwarming

Deze motor biedt zowel comfort als veiligheid en is klaar voor nieuwe avonturen. Mis deze kans niet om een betrouwbare en veelzijdige Suzuki DL 650 XTA Adventure te bezitten!

Voor meer informatie of een bezichtiging, neem gerust contact met ons op.


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion