Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2018

Garantie: Nee
19767 Km
GRIJS
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki DL 650 V-Strom XT ABS


- Kenteken: 84-MX-LB
- Merk: Suzuki
- Model: All-road
- Tellerstand: 19767 KM
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- Motorblokbeschermer
- Topkoffer
- Valbeugelset
- Windscherm
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Handkappen
- Middenstandaard
- Two-tone parelmoerkleur

Veiligheid

- ABS
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Traction Control


plaatje van een motor!

zelf uit België geïmporteerd van de 1e eigenaar!

motor is in topstaat! staat op nieuwe bandenset!

XT uitvoering met spaakwielen 
HEED valbeugels en motorblokbeschermer

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handkappen, LED achterlichten, Middenstandaard, Motorblokbeschermer, Topkoffer, Traction Control, Two-tone parelmoerkleur, Valbeugelset, Windscherm, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion