Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Suzuki V-Strom 800 ABS is binnen! De straat variant op de nieuw geïntroduceerde V-Strom 800 DE is voorzien van een 19-inch voorvelg en standaard geleverd met een hoger windscherm. Het verschil in zit hoogte is behoorlijk, de V-Strom 800 ABS heeft een zit hoogte van 825MM en daarom een stuk toegankelijker. Wat de V-Strom 800 welk standaard heeft net als de DE is de originele Suzuki quick-shifter in combinatie met verschillende rijmodi instelbaarheid. 

Deze Suzuki V-Strom 800 ABS word standaard geleverd met 6 jaar fabrieksgarantie voor € 11.990,- rijklaar. Benieuwd naar deze nieuwe V-Strom 800 abs straat variant? Kom deze dan nu proefrijden bij het Suzuki V-Strom center in Nederland.
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Deze op de foto gebeelde ACC. zijn niet inbegrepen bij de standaard aanschafprijs:

Topkoffer.
Middebok.
Handkappen.

Kom langs in de winkel voor een gepaste offerte me de door jou uitgezochte accessoires.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2024 Motoroccasion