Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

€ 15.499,- € 16.241,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart/Geel
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Klaar voor elke rit, elke dag. De 2025 Suzuki V-Strom 800 – hier als complete NIWA Special – is gemaakt voor motorrijders die houden van comfort, controle en vrijheid. Met 62 kW vermogen is deze adventure allrounder A2 geschikt, maar biedt hij ruim voldoende kracht voor langere reizen, ook met bagage.

De motor is van alle gemakken voorzien: een TFT-display voor heldere informatie, Easy Start voor moeiteloos starten en Low RPM Assist voor soepel wegrijden in druk verkeer of op hellingen. Tractiecontrole en rijmodi geven je grip op wisselende omstandigheden, terwijl ABS zorgt voor betrouwbaar remmen.

De uitrusting maakt het verschil. Denk aan een Mivv uitlaat voor een krachtig geluid, een driedelige kofferset voor al je spullen, handvatverwarming, handkappen, een smoke windscherm en een middenbok. Ook aanwezig: radiator guard en valbeugels (nog te monteren) voor extra bescherming tijdens avontuurlijke ritten.

Met deze V-Strom kies je voor veelzijdigheid zonder gedoe. Of je nu dagelijks rijdt, in het weekend de grens over gaat of je eigen route uitstippelt: deze motor voelt zich overal thuis.

Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Rijmodi, TFT-Display, Easy Start, Low RPM Assist, Handvatverwarming, Mivv uitlaat, Valbeugel (nog te monteren), Radiator Guard, Windscherm smoke, Handkappen, 3-delige kofferset, Middenbok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion