Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2016

Garantie: Ja
26042 Km
Grijs/zwart
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette DL 1000 V-Strom met diverse accecoires
  • Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.

    Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen. 

     
  • Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
    Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098

Opties en Accessoires:
Arrow uitlaat (origineel is aanezig ) SW Motec valbeugels en onder beschermplaat, Oxford handvat verwarming en Givi verstelbare ruit en Givi top en zijkoffer voorbereiding. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bisschop Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion