Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2007

Garantie: Ja
5927 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki DL650 V-Strom ABS aangeboden.
Met maar 5927 Km op de teller.
In nieuw staat verkerend. Orgineel nederlandse motorfiets.

Voorzien van een nieuwe onderhoudsbeurt bij huidige KM-Stand.

Kenteken: MS-JF-26
Vermogen: 49KW / 67PK 
Rijbewijs: A
Garantie: Ja, 6 Maanden
RDW Oordeel tellerstand: Logisch, Aantoonbaar

Onder andere voorzien van: 

- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe banden
- MRA windscherm
- Topkoffer
- Handvat kappen
- 6 Maanden garantie

Financiering is mogelijk via NuMotorrijden, deze kunt u berekenen en aanvragen via de tool op onze website
Inruil is ook mogelijk!
Voor vragen, of bezichtiging van deze motor kunt u contact met ons opnemen of langskomen tijdens onze openingstijden.

Bij aankoop van een motorfiets bij ons profiteert u van 30 dagen gratis all-risk verzekering. als u een polis afsluit. U kunt altijd gebruik maken van 5 dagen gratis all risk verzekering om direct weg te rijden. Onze parter ZelfverzekerdMotorrijden.nl neemt binnen 5 dagen contact met u op met een aantrekkelijk voorstel voor verdere verzekering.
U zit in deze periode nergens aan vast en er zijn geen verbogen kosten!
Wij zullen u uiteraard vragen of u hier gebruik van wilt maken, en zullen dit nooit ongevraagd activeren.

Met vriendelijke groet,
Aero Motoren

Contact:
Aero Motoren
Meer en Duin 325
2163HE Lisse

Ma: 09:00 - 18:00
Di: 09:00 - 18:00
Wo: 17:00 - 20:00
Do: 09:00 - 18:00
Vrij: 09:00 - 18:00
Za: 09:00 - 16:00
Zo: Gesloten

Info@aeromotoren.nl
0616019183
www.aeromotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aero Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion