Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden: Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino – 2008
Op zoek naar een betrouwbare, comfortabele en veelzijdige allroad voor zowel dagelijkse ritten als langere reizen? Dan is deze Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino uit 2008 absoluut het overwegen waard.
Voorzien van de beproefde 650cc V-twin, staat deze V-Strom bekend om zijn soepele karakter, rijcomfort en betrouwbaarheid. Ondanks zijn kilometerstand van 110.000 km is deze motor nog in zeer nette staat en motorisch in uitstekende conditie. Eind juni is er nog probleemloos een trip door de Eifel mee gereden. Daarnaast is recent een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd en is de voorband vervangen.
Let op: de telefoonhouder en TomTom-aansluiting worden niet meegeleverd.
Staat van de motor
-
Kilometerstand: 110.000 km
-
Zeer nette staat, ondanks de kilometers
-
Motorisch 100% in orde
-
Nieuwe voorband en grote beurt uitgevoerd (juni 2025)
-
Klaar voor veel nieuwe avonturen
Kenmerken & uitrusting
- Allroad / adventure-uitvoering
- Soepele en zuinige 650cc V-twin
- Verhoogde zitpositie en goede windbescherming
- Comfortabele, ontspannen zithouding
- Dubbele schijfremmen voor
- ABS
- Gear indicator
- 2-persoons zadel met goede duo-ergonomie
- Robuuste uitstraling (Black Rhino-uitvoering)
Technische specificaties
- Merk / Model: Suzuki V-Strom DL 650 Black Rhino
- Categorie: Allroad / Adventure
- Bouwjaar: 2008
- Kleur: Zwart
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2 (V-twin)
- Vermogen: ± 67 pk
- Transmissie: 6 versnellingen
- Rijklaar gewicht: ca. 220 kg
- Brandstof: Benzine
- Kilometerstand: 110.000 km
- Zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge (BTW niet aftrekbaar)
Deze V-Strom is klaar voor zijn volgende avontuur
Een perfecte metgezel voor woon-werkverkeer, vakantietrips of een ontspannen rit door de bergen. Goed onderhouden, probleemloos rijdend en klaar voor de volgende eigenaar.
🛠Bij
Van Kleef Motoren kun je ook terecht voor:
- Onderhoud, reparatie en schadeherstel
- Bandenservice
- Financiering op maat
- Bezorging door heel Nederland
- Gratis tenaamstelling & 5 dagen all-risk verzekering
- Exportservice
📠Adres: Dorsvloerweg 419, 2661 MN Bergschenhoek
📞 Telefoon: 010-3411446 / 06-41293124
📧 E-mail: info@vankleefmotoren.nl
🕘 Openingstijden:
Ma – Vr: 09:00 – 17:00
Za: 10:00 – 16:00
Ondanks zorgvuldige samenstelling van deze advertentie kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Controleer altijd de voor u relevante gegevens bij aankoop
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 90° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67 pk / 49 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 6400 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Showa telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Showa swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 835 mm |
Hoogte | 1405 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 197 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, oranje, wit |
Beschrijving | De V-Strom 650/ABS is gemaakt voor puur avontuur en plezier onder alle omstandigheden. Dit alles in een totaalpakket dat een ideale zitpositie, optimale bescherming, rijcomfort en een superieure actieradius combineert met wendbaarheid en sportieve rijprestaties.



Naast de toevoeging van ABS voor de verbetering van de veiligheid is de wielbasis van de ABS-uitvoering met 15mm vergroot naar 1.555mm voor een nóg betere rechtuitstabiliteit. |
Ons enthousiaste team van specialisten met ruime ervaring staan klaar om u te helpen bij al uw motorvragen. Bij ons vindt u altijd een mooie selectie van motoren, die met zorg en passie zijn uitgezocht en voorzien van een grondige onderhoudsbeurt en garantie.
Ons team is zes dagen per week beschikbaar om u te helpen. Heeft u advies nodig over een motor of gewoon gezellig wilt langkomen voor een kopje koffie, u bent van harte welkom. Neem gerust contact met ons op. Ons team staat voor u klaar met een flinke dosis enthousiasme en motorpassie. Wij zien u graag bij Van Kleef Motoren!
 | Bergschenhoek, Zuid-Holland |
 | 0103411446 |
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust,
betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die
betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en
zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk
begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969.
De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen
gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging.
Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van
een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en
remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden.
Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen
van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur
vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in
het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken