Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2008

Garantie: Nee
36312 Km
ZWART
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Suzuki DL 650 ABS V-Strom Touring, bomvol opties !!


- Kenteken: MT-GB-62
- Merk: Suzuki
- Model: All-Road
- Tellerstand: 36312 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 645 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: P509
- Vermogen: 49 kW / 67pk
- Ledig gewicht: 203 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Handkappen
- Middenbok
- Tankpad
- Topkoffer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Gel zadel
- Skiteplate
- Valbeugelset


In een nette staat verkerende en goed onderhouden Suzuki V-Strom DL 650 ABS Touring. Deze V-Strom zit vol met fraaie opties !!! 

Prijs is een zo meenemen prijs. Eventueel rijklaar maken inclusief garantie kost € 250,- extra.

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Strom's op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl

V-Strom Specialist
De Drie Kronen 1
1601 MT Enkhuizen
0613355284
verkoop@vstromspecialist.nl

www.vstromspecialist.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Gel zadel, Handkappen, Middenbok, Skiteplate, Tankpad, Topkoffer, Valbeugelset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion