Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 1500 INTRUDER - 1998

49390 Km
Zwart/Groen
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
LET OP: DIT BETREFT EEN OPKNAPPER, ZO MEENEMEN ZONDER GARANTIE!

Leuke Suzuki VL1500 Intruder van 1998! De motor is technisch in orde, maar optisch kan de motor wel wat aandacht gebruiken! Zo zijn de velgen geoxideerd, het chroom werk heeft hier en daar z'n roest sporen, en diverse aluminium delen zijn geoxideerd! Hier is de scherpe prijs ook op gebaseerd! 
 
Opties: Windscherm, Chroom beugel voorspatbord, Valbeugel, Hak/Teen schakel, Rugleuning bestuurder, rugleuning passagier, zijtassen, passagier floorboards, chroom beugel achterspatbord.

 
  • - Occasion bekijken en proefrijden: 
    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.

    - Onze occasions worden geleverd inclusief:
    • Volle tank brandstof.
    • Klein onderhoud.
    • Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
    • Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
    • Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering. 
    Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!

    - Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
    • €195 = 3 Maanden & 2000km
    • €395 = 6 Maanden & 4000km
    • €595 = 12 Maanden & 6000km

    - Over ons:
    AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!

    - Voorraad motoren:
    Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date! 

    - Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
    Facebook: AMR Motorfietsen
    Instagram: @amrmotorfietsen

    - Contact:
    AMR Motorfietsen
    Amsterdamseweg 13A
    1422AC Uithoorn
    Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
    Email: info@amrmotorfietsen.nl

    - Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    - Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via
    marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!


     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMR Motorfietsen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion