Nieuwsbrief:

SYM  ADX 300 - 2025

Nieuw
Mat zilver en Mat blauw
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
sym - adx-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Net als de ADX 125 is de nieuwe ADX 300 duidelijk gericht op avontuur.

De SYM ADX 300 maakt indruk met zijn moderne, agressieve design, dat zowel stijl als aerodynamica combineert. De scooter is uitgerust met een comfortabel zadel dat zorgt voor een aangename rit, zelfs op lange ritten. De ruime opbergruimte onder het zadel biedt voldoende ruimte voor persoonlijke spullen.

De ADX 300 is uitgerust met een krachtige 278,3 cc ééncilinder motor die indrukwekkende prestaties en uitstekende acceleratie biedt. Deze motor zorgt voor een dynamisch en toch zuinig rijgedrag, ideaal voor uiteenlopende rijomstandigheden.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Sym
Model ADX 300
Kleur Mat zilver en Mat blauw
Segment Motorscooter
Cilinderinhoud 278 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 60 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 5.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 5.998,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion