Nieuwsbrief:

SYM  MAXSYM 400 - 2013

Garantie: Ja
39639 Km
Zwart
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
sym - maxsym-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Heerlijk en luxe 400 cc tellende motorscooter. 
Staat op prima banden die nagenoeg nieuw zijn.
Rijdt heerlijk.
Voorzien van  ABS.
Genoeg opbergruimte onder het zadel. 
 


Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak.

Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad

Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon nummer 06 41488250

Openingstijden:
Maandag    op afspraak
Dinsdag      op afspraak
Woensdag   09:00 - 17:30
Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag         09:00 - 17:30
Zaterdag      09:00 - 16:00
Zondag        Gesloten.

www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
 
Opties en Accessoires:
ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion