Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE SE - 2013

Garantie: Ja
18490 Km
Zwart
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TRIUMPH BONNEVILLE SE – Tijdloze klassieker met moderne prestaties

De Triumph Bonneville SE uit 2013 is een iconische retro motor die het klassieke ontwerp van de Bonneville combineert met moderne technologie en prestaties. Aangedreven door een 865cc parallel-twin motor, levert deze motor een gladde kracht en een natuurlijke rijervaring die perfect is voor zowel korte ritten door de stad als langere tochten over de snelweg.
Met slechts 18.490 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het elegante ontwerp, de comfortabele zithouding en het uitstekende rijgedrag maken de Bonneville SE een favoriet onder motorrijders die van de klassieke uitstraling houden, maar ook moderne prestaties verwachten.
Waarom de Triumph Bonneville SE?
De Triumph Bonneville SE is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een retro motor die zowel stijlvol als betrouwbaar is, met moderne technologie en prestaties.
  • Bouwjaar 2013
  • 865cc parallel-twin motor voor een soepele rijervaring
  • Tijdloos retro design met moderne prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • 18.490 km op de teller
Prijs: € 6.989,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de klassieke charme en moderne prestaties van de Triumph Bonneville SE!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion