Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA MOTO2 765 LIMITED EDITION - 2020

29163 Km
Carbon
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
triumph - daytona-moto2-765-limited-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Heel trots op deze beauty in onze showroom

De Daytona Moto2™ 765 Limited Edition-motorfiets. Nr: 647

Gebouwd rond het wereldberoemde, met prijzen bekroonde chassis van de Daytona, is dit de ultieme editie racelegendes van Triumph met de hoogste specificaties ooit en een nieuwe van de Moto2™-afgeleide driecilindermotor die het hoogste vermogen en koppel levert, op maat gemaakt voor zowel de weg als het circuit.

De ultieme editie van Triumphs iconische Daytona-motorfiets.
De Daytona met de hoogste specificaties ooit, met behoud van alles wat hem zo geliefd heeft gemaakt, waaronder het chassis dat het kampioenschap heeft gewonnen en met toevoeging van een geheel nieuwe dimensie aan prestaties en rijtechnologie.

De nieuwe Daytona 765 is de officiële samenwerking met Dorna Moto2™ en is gebouwd met dezelfde motorupdates en prestatieverbeteringen als onze Moto2™-racemotoren, om een rit te kunnen leveren die zo dicht mogelijk in de buurt komt van een Moto2™-motorfiets zowel op de weg als op het circuit.

ONGELOFELIJK SPECIAAL
Er zijn slechts 765 Daytona Moto2™ Limited Edition-motorfietsen geproduceerd voor Europa en Azië, elk afzonderlijk genummerd, waardoor deze ongelofelijke motorfiets nog zeldzamer, specialer en unieker is.

Dealer onderhouden laatste beurt bij 29000

Boekjes sleutels alles compleet

Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 765 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 29.000
Kleur: Carbon
Afleverkosten / garantie : 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, kuipdelen, andere, Motortuning, Quick-shifter, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion