Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET III - 2006

Garantie: Ja
39700 Km
Azuritschwarz
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
triumph - rocket-iii
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Triumph Rocket III Roadstar # Bouwjaar: 2006 # Kilometerstand: 39.700KM / 24.700mls # Kleur: Azuritschwarz #

De Motor verkeerd in Zeer Goede Staat! Hij ziet er echt als Nieuw uit, echt een Geweldig Mooie Motor! Ik heb deze motor is Juni 2021 overgenomen van een goede klant, deze man heeft hem in de winter van 2019 helemaal onderhanden genomen. Hierbij zijn de chrome delen zwart gepoedercoat, de wielen matt zwart gepoedercoat (en toen gelijk overal nieuwe lagers enz. in gekomen) en zijn de kuipdelen en tank in het Azuritschwarz gespoten. Let op dit is allemaal door een professionalist / liefhebber gebeurt. Het is net dat het zo fabriek af geleverd is, zo straks ziet het eruit. Het motorblok is fabriekaf matt zwart. Met dit project heeft hij toen ook gelijk een grote beurt gehad, incl. cardan olie, remklauwen revisie, koelvloeistof vervangen, enz. enz. Echt allemaal tot in de puntjes toe verzorgt. Toen heb ik hem in 2021 ingerolen en weer verkocht, en aan de man waar ik hem aan verkocht had heeft hem nu weer terug ingerolen bij mij. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter gereinigt en een keer netjes na gekeken. De Metzler Marathon M888 banden zijn 1200km oud, dus als nieuw! Verder zijn de slijtage onderdelen allemaal in perfecte staat!

De Rocket III is opgebouwd met mooie Accessoires, zo is hij voorzien van een Triumph Flyscreen, RVS Forwardingcontrols voor een betere zit positie (ook voor de kleinere mensen onder ons), Radiateur beschermer, Rizoma stuurspiegels, Korte kentekenplaathouder en rondom kleine Led Knipperlichten. De motor word geleverd incl. service manual, beide sleutels en duo zadel. Zoals gezegt ziet de Rocket III er echt tot in de puntjes verzorgt uit en is een Echte i catcher op straat! Overal waar je staat krijg je bekijks, het is een prachtige verschijning! Een hele dikke 2300cc 3 cilinder met ontzettend veel koppel! Door de andere voetsteunen en het fijne zadel heb je een hele goede zit op de motor, hierbij is hij door zijn grote ook zeer goed handelbaar. Ik ben zelf 1.74 maar perfect handteerbaar. Het is niet de goedkoopste Triumph Rocket van internet, maar wel een piekfijne! Hij ziet er als nieuw uit, en is geen roestpuntje of dergelijke op te bekennen. Van een liefhebber, voor een liefhebber! 

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion